Oprava osvětlení na Hlavním nádraží – Leo 15 GT

Společnost „Eltodo-Citelum“ si zapůjčila speciální samohybnou plošinu „Leo 15 GT“, na opravu osvětlení ve spodním vestibulu Hlavního nádraží v Praze.

Tato pásová pracovní plošina se ukázala jako velmi vhodná do prostoru, jakým je vestibul Hlavního nádraží. Díky speciálním pásům z tvrzené pryže (bílá), je „Leo 15 GT“ šetrná k podlahové krytině (mramor). Dalším velkým kladem se ukázala hmotnost 1 920 kg, která díky pásovému podvozku je rozložena a zatížení na cm2 je minimální. Panovala obava, zda nebude problémem spalovací motor „Honda“. Tato moderní pohonná jednotka produkuje minimum splodin.

 

Dne 28.1.2008 jsme využili Vaší nabídky zapůjčení vysokozdvižné plošiny na práce, spojené s výměnou zdrojů ve svítidlech umístěných v Nové vstupní hale rekonstruovaného Wilsonova nádraží v Praze.

Zjistili jsme, že díky pásům z bílé gumy nedošlo k žádnému poškození ani znečištění žulové dlažby, kterou je pokryta pochozí část haly. Také naše obavy z toho, že plošina není bateriová, ale má benzínový motor se ukázaly jako nepodložené. Po celou dobu nasazení uvedené plošiny – celý pracovní den – nebyla námi registrována ani jediná stížnost z řad cestujících ani pracovníků Metra či obchodů a stánků umístěných v pracovní zóně plošiny.

Těšíme se proto na další spolupráci

Ing. Ivan Houska
Vedoucí divize obchodních aktivit
ELTODO-CITELUM,s.r.o.

 

Oprava osvětlení na Hlavním nádraží - Leo 15 GT Oprava osvětlení na Hlavním nádraží - Leo 15 GT Oprava osvětlení na Hlavním nádraží - Leo 15 GT

 

 

Oprava osvětlení na Hlavním nádraží - Leo 15 GT Oprava osvětlení na Hlavním nádraží - Leo 15 GT

 

Děkujeme společnosti Eltodo-Citelum že využilo našich služeb.